Marunada 2012.

Općina Lovran i TZ Lovran u svrhu promidžbe turizma, već duže vrijeme organiziraju razne zabavne manifestacije a jedna od njih je i Marunada. Tako se i naše Društvo pridružilo toj inicijativi i svake godine u svoj godišnji plan pohoda obavezno stavlja pohod „ Marunada“.
Opis Pohoda
PD Knezgrad Lovran svake godine organizira tradicionalni pohod na Učku zvan „MARUNADA“. Ovaj pohod se održava istog dana kada se održava i marunada u Lignju, a to je zadnji vikend u oktobru. Pohod je značajan po tome što ga pohode mnoga planinarska društva iz Hrvatske i inozemstva, („Ivanšćica“ Ivanec; „Zagorske Steze“ Zabok; „Medveščak“ Zagreb; „Nova Gorica“ N.Gorica (SLO); „Cincar“ Livno (BIH); „Mosor“ Split; „Elektroistra“ Pula ...itd. )
Pohode Marunada osmišljavamo tako, da svake godine obilazimo neki drugi vrh u zaleđu Lovrana, na Učki , sa obaveznim besplatnim ručkom na Babinom skloništu, ili na nekom drugom mjestu, ovisno o vremenskim prilikama, te druženje na pučkoj veselici u Lignju. Isto tako, ovom pohodu pridružuju se individualno pojedinci i članovi planinarskih  društava iz bliže okolice: PD "Opatija" iz Opatije, "Skitač" iz Labina, "Klana" iz Klane, te PD „Elektroprimorje“, „Platak“,„Učka“, „Transverzalac“ svi iz Rijeke

Planinarskim društvima iz udaljenijih krajeva osiguravamo smještaj u lovranskim hotelima, bungalovima ili privatnom smještaju, budući, većina njih nastavlja sa planinarenjem i u nedjelju po kvarnerskim otocima, Učki, Istri ili u bližoj okolici. Najredovitiji posjetitelji su članovi PD  „Cincar“ iz Livna koje vodi njihov predsjednik g. Ivan Čeko i „Matica“ iz Zagreba koje vodi g. Bruno Šibl.
Goste iz Livna dočekali smo dan ranije ( 26.10.2012), smjestili ih u bungalove u autokampu Medveja.

Petak, 26. listopada 2012.

Goste iz Livna dočekali smo dan ranije ( 26.10.2012), smjestili ih u bungalove u autokampu Medveja, sutradan pridružit će se na pohodu Marunada.

Smještaj gostiju u bungalove autokampa Medveja

Nakon smještaja, dobrodošlicu i čast gostima iskazali smo u gostioni Bojana u Lignju, gdje smo uz večeru koju su pripremile vrijedne domaćice, naše planinarke,  nastavili zajedničko druženje uz zabavu i ples do kasno u noć.  Nekoliko slika koje dočaravaju djelić te atmosfere.

Vrijeme večere

Nakon večer s prijateljem Čekom za šankom

Za šankom ekipa koja odrađuje dio posla

Vrijeme plesa i zabave

Vrijeme zabave i plesa

U društvu dragih prijatelja

POHOD MARUNADA

Subot,.27. listopada 2012.
Ove godine pohod Marunada organiziran je 27. listopada 2012 god. Okupljalište planinara je Liganj, od kuda je i ishodište pohoda.
Na žalost, zbog loše vremenske prognoze, koju su sve radio i TV postaje nekoliko dana neprekidno najavljivale i upozoravale o mogućim lošem vremenu i snježnim padavinama, bio je glavni razlog, da su sva najavljena planinarska društva otkazala dolazak na Marunadu.

Jedino planinarsko društvo koje je došlo  su naši dragi prijatelji  iz Livna   PD„CINCAR“. Njih ništa nije moglo spriječiti da dođu na pohod Marunada. Došli su  mini autobusom 24 člana. Pored njih došao je još jedan individualac  Drago Bolf iz Rijeke, vjerni posjetitelj marunade.

Svake godine, tako i ove godine, prije nego se krene na pohod za dobrodošlicu domaćin, PD Knezgrad svim sudionicima je ponudio više vrsta domaće rakije uz slatkiše.

Okupljanje na Lignju

Doček za dobrodošlicu rakija i kolači

Nakon zdravice dopredsjednica PD Knezgrad Arijana Ferlan  pozdravila je sve sudionike i u kratkom govoru upoznala ih sa planom ovog pohoda. Zbog loše vremenske prognoze gdje se očekuje kiša, staza je skraćena. Iz istog razloga jedan dio ženske ekipe PD Cincar odlučilo se prošetati lungomarem i posjetiti grad Opatiju. Prvobitno plan je bilo pohod na Pećnik. Pohod po skraćenoj stazi odvijao se po slijedećoj ruti:

Ishodište pohoda Liganj (305), na vrh Lužinski breg (625 m), te povratak preko Oplovca  i dalje na Liganj. Dužina staze 3,9 km. Aktivno vrijeme hoda 1 h i 40 minuta. Ukupno vrijeme sa svim pauzama 2 sata. Na ukupnoj dužini staze 3,9 km savladana je visinska razlika pri usponu, kao i pri spustu 323 m. Sveukupno na pohodu Marunada 2012. god sa članovima PD „Knezgrad“ bilo je cca 60 sudionika. Iz Lignja krenulo se točno u 10 h i 25 min.

Na početku staze

Na stazi kroz vrtove

Kratka pauza da se svi skupimo

Od raskrižja stazu slijedimo dalje kroz gustu bukovu šumu.

Na stazi

Tako, laganim hodom dolazimo na vrh Lužinski breg (625 m). Imamo sreće, vrijeme se poboljšava i nema kiše, jedino puše jako vjetar-jugo. Slijedi presvlačenje i odijevanje toplije odjeće. Sa vrha otvara se prekrasan pogled na Kvarnerski zaljev, otoke, grad Rijeku, Ičiće, Iku i Lovran.

Pogled na Lovran

Pogled na Ičiće

Osmjeh zadovoljne Ivane i jedine predstavnice ženskog roda na vrhu Lužinskog brega. Kako i uvijek, sa vrha neizostavna zajednička fotografija sudionika pohoda.

Zajednička fotografija na Lužinskom bregu

Na vrhu se zadržavamo 20 minuta, a potom započinjemo spust preko Oplovca i dalje do Lignja.

Spust sa vrha Lužinskog brega

Na stazi prema Oplovcu

Na Oplovcu susrećemo Gorsku službu spašavanja (GSS)

Poslije kraćeg neformalnog razgovora sa GSS, nastavljamo put prema Lignju.

Na stazi prema Lignju

U Liganj dolazimo u 12 h i 24 minute. Ovog puta imali smo sreće, vratili smo se sa pohoda bez kapi kiše. Tek što smo stigli u Liganj, kiša je počela padati. Odlažemo ruksake, presvlačimo se i odlazimo na ručak-fažol koji se ovog puta služi u prostorijama doma u Lignju.

Vrijeme ručka

Ženski dio ekipe za vrijeme ručka koja je nešto kasnije stigla

Nisam mogao, a da ovu sliku ne postavim, budući je ona „Slika pomirenja“ dvaju prijatelja uz sutkinju Senku i porotu Deliju.

Časno pomirenje

Poslijepodnevno druženje nastavili smo u domu, a potom smo protegnuli  noge šetnjom uz lungomare, i na kraju završili u Pubu Lovran, gdje smo se okrijepili pizzom i pićem.

U Pubu Lovran

U Pubu Lovran u iščekivanju narudžbe, skraćuje se vrijeme prelistavajući novine

U 22 h i 40 minuta rastajemo se i odlazimo na počinak.
Nedjelja,  28. Listopada. 2012.
Oprostili smo se sa našim dragim prijateljima iz Livna na jutarnjoj kavi u Gradskoj kavani Lovran, u želji da ćemo se uskoro vidjeti na Martinju u Kutjevu 10 i 11. studenog ove godine.

Ovu sliku sam postavio da vidite korijene iz Livna moje supruge ili bolje reći iz Rapovina (Čondrić)

Na jutarnjoj kavi u Lovranu

Napuštamo Gradsku kavanu i odlazimo na lovranski mul, kako bi ispratili naše Livnjake. Dolaskom na mul vrijeme se razvedrilo i sunce se pojavilo, mogao bi biti lijepi dan.

Pogled na Rijeku i Grobničke Alpe. Na kraju zajednička fotografija.

Zajednička fotografija na mulu u Lovranu

U nastavku slijedi: GPS tragovi na Google Earthu i na topo karti, vertikalni profil staze te link – album fotografija koje nisu obuhvaćene ovim putopisom.