Posjet Međugorju i povratak doma

Srijeda, 26. lipnja 2013.
Peti dan našeg izleta i planinarenja u Bosni i Hercegovini je polazak doma i posjet Međugorju, te susret sa našim prijateljima članovima PD Cincar iz Livna  također u Međugorju. U jutarnjim satima napuštamo hotel Snježna kuća na Rujištu i vožnju preko Mostara nastavljamo do Međugorja. Međugorje je toliko poznato i o njemu toliko toga napisano, da nema potrebe više o tome pisati. Tek nekoliko osnovnih natuknica:

Međugorje, 27 km udaljeno od Mostara, postalo je jedno od najpoznatijih i najposjećenijih mjesta katoličkih hodočasnika od kada je grupa adolescenata bila svjedocima pojavljivanja djevice Marije 24. lipnja 1981. godine u blizini sela Podbrdo, na mjestu koje je nakon toga nazvano Brdo ukazanja. Crkva Svetog Jakova, izgrađena 1969. godine, centar je raznih vjerskih događanja, a iza nje nalazi se puteljak koji vodi ka Uskrsnuću Spasitelja, statui iz koje neprestano kaplje sveta voda.

U 10 h i 30 minuta stižemo u Međugorje. Zbog velike vrućine, nekolicina nije pošla na mjesto ukazanja, budući su u više navrata hodočastili. Nekoliko fotografija da se ne zaboravi:

Crkva Svetog Jakova

Bosa Roberta na putu Ukazanja

Senka i Panta na putu Ukazanja

Mjesto Ukazanja

Na povratku

Pogled na Međugorje

U 12 h svi smo se vratili. Ispred crkve susrećemo se sa našim prijateljima iz Livna Čekom (Ivićem), Branislavom  i Tomislavom.

Brana, Tomo, Ivić i moja malenkost

Nakon srdačnog susreta, odlazimo da se malo osvježimo i počastimo, mora se, pakleno je vruće. Na putu prema autobusu susrećemo ostale planinare.

Stisak ruke uz srdačan pozdrav

Grli Ivić sve od reda

Vožnju dalje nastavljamo do „Eko sela“, gdje nam je organiziran zajednički ručak sa našim gostima.

Eko selo

Eko selo Iz drugog kuta

Uz zdravicu aperitiva  i dobar ručak, prepričavali su se razni susreti i razmišljajući, kada i gdje ćemo se slijedeći put susresti. Planova pohoda imaju oba društva, ali nisu kompatibilna.

Vrijeme ručka

Predsjednik PD Cincar iz Livna uz kratki pozdravni govor, gospodin Ivo-Ivić  Čeko uručuje našem predsjedniku poklon. Zbog dužine puta koji nas čeka na ručku se nismo  mnogo zadržavali. Prije rastanka jedna zajednička fotografija da se  ( „ne pozabi“ ) ne zaboravi.

Zajednička fotka

Još jedan srdačan pozdrav našim prijateljima od ovih dičnih i prekrasnih dama. U 15 h i 30 minuta napuštamo Međugorje i nastavljamo povratak doma.